dilluns, 25 de novembre del 2013

AGRAÏMENT PER PARTICIPAR EN L’ENQUESTA SOBRE XERRADES



Benvolguts pares i mares,

Des de l'AMPA us volem donar les gràcies a tots aquells que vareu contestar l'enquesta que us varem passar sobre possibles xerrades que es podrien oferir des de les AMPAs de les diferents escoles del poble. Així doncs, us fem un resum dels resultats obtinguts (sobre 273 respostes):

Horaris: L'horari preferit per fer les xerrades seria a les 9 del vespre i preferiblement a principis de setmana (dilluns, dimarts o dimecres).

Temes: Els cinc temes pels quals s'ha mostrat més interès són:

  • Tinc por de no fer-ho bé
  • Com es relaciona el meu fill amb les seves amistats
  • M'escolta el meu fill?
  • Sovint renyo o ens discutim amb el meu fill/a
  • Què li toca fer al meu fill/a segons l'edat?

Esperant que sigui del vostre interès, rebeu una cordial salutació

La Junta


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada